dijous, 27 de maig del 2021

Nova entrevista a Marc Torres, alumne que realitza les seues pràctiques a Viena

El passat mes de març, la nostra companya Yolanda Monerris, professora d’Informàtica de l’IES L’Estació, entrevistava Marc Torres, un jove estudiant de 2n de DAW que es va desplaçar a Viena per a realitzar les pràctiques formatives gràcies al programa Erasmus+. Marc, que començà de forma telemàtica aquesta experiència, es va unir finalment a l’equip de treball de l’empresa MeetFox. Tres mesos després, Yolanda ha tornat a entrevistar-lo. Aquest és el resultat.

Què t'està aportant la teua estada a Viena, tant professionalment com personalment?

Professionalment, estic millorant el meu anglés i sobretot aprenent a afrontar situacions en l'empresa en les quals no puc rebre tanta ajuda com podia durant el curs. Personalment, he conegut molta gent, he anat de pícnic, he anat de turisme amb ells, etc. Han sigut experiències molt divertides que tornaria a repetir. També estic compartint pis amb dos persones més i encara que siguen un poc més majors que jo i solen tornar a les seues cases els caps de setmana, de tant en tant ens mengem algunes pizzes del restaurant d'ací baix i xarrem prou.

Quins diries que són els pros i contres d'aquesta experiència?

Els pros han sigut, principalment, poder viatjar a la capital d'Àustria, Viena, ja que és una ciutat molt elegant i encantadora on he pogut visitar molts llocs i monuments. També he conegut molta gent, amb qui he passat bons moments parlant molt en anglès. No veig cap contra en el viatge, a banda de la covid i les restriccions que hi ha ara mateix, tot i que personalment tampoc m'han afectat tant com pot haver afectat altres persones.

Recomanaries aquesta experiència a altres companys?

Moltíssim. Supose que tots els que han anat d'Erasmus tindran la mateixa opinió. També recomane clavar-se en algun grup de WhatsApp, Telegram o Facebook per a conèixer més gent, ja que he tingut setmanes en les quals eixia jo soles i altres amb més persones, i t'ho passes molt millor.

Compara aquesta experiència amb allò viscut i aprés en el cicle del centre. T'ha servit allò aprés al centre per a les pràctiques?

El nivell de l'empresa és més alt i exigent que en les classes, com era d'esperar; però per descomptat que el que he après durant el curs m'ha servit molt, i a més amb l'exigència i feina que posaven els meus mestres en els seus mòduls. Els continguts eren també molt actualitzats.

S'han acomplert les teues expectatives participant en Erasmus+ a Viena?

Sí, he après moltes més coses de les que esperava, sobretot a l'empresa. Van a fer tres mesos en breu, em queden ja només quatre setmanes i ja tinc ganes de tornar a veure la família i liar-la amb els amics, però està sent un bon viatge.

Quins encants té la ciutat?

És una ciutat increïble, hi ha monuments i palaus per a avorrir. Hi ha de tot. He vist cases molt boniques i visitat molts llocs que recomane, com ara el riu Danubi, el parc d'atraccions Prater, el palau Schönbrunn, l'Ajuntament en Rathaus... El centre de la ciutat sempre està petat de gent i tendes. Mil històries que pots fer a Viena...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada