divendres, 8 de juny del 2018

Jordi Soler, alumne d'Administració i Finances que ha cursat les pràctiques a l'estranger, ens conta la seua experiència

A Jordi Soler, un alumne de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances, se li esgota el temps. Després de quasi tres mesos a Hongria, on ha estat realitzant el mòdul de Formació en Centres de Treball, ha arribat l'hora de tornar cap a casa. En aquest breu escrit, Jordi reflexiona sobre la seua estància a l'estranger aquestes dotze setmanes.
Després de quasi tres mesos a la ciutat de Budapest, on he estat realitzant les pràctiques gràcies a la beca Erasmus, em dispose a fer la maleta per a tornar a casa. 
Recorde com si fóra ahir quan vaig arribar a l'aeroport de Budapest, el que més em va impactar va ser el fred que feia, però amb el pas del temps, l'oratge ha anat millorant i al mateix temps la ciutat ha experimentat un canvi molt agradable, ja que durant la primavera es plena de turistes de totes les nacionalitats. Gràcies a aquesta vivència he conegut gent de tot el món i he viscut experiències inoblidables, a més he complit un dels meus principals propòsits en aquest viatge, millorar el meu nivell d'anglés i conéixer una nova cultura. També ha sigut molt agradable l'estància a l'empresa on he estat realitzant les pràctiques, la qual té un equip jove de persones procedents de diferents països i en la qual he pogut posar en pràctica tot el que hem estat estudiant durant el curs. En fi, aquesta ha sigut una fantàstica experiència que no oblidaré mai. 
Per últim, m'agradaria donar les gràcies tant a l'institut com als professors que m'han ajudat en aquest procés: Amparo Asensio i Enrique Minguet, així com també a la meua família, la qual em va donar suport des del principi.

2 comentaris:

  1. M'alegre molt que hages tingut una experiència tant bona, felicitats per tot el que has aconseguit i sort en el que te proposes a partir d'ara Jordi!!

    ResponElimina
  2. Ben je een huis of een vrouw? Het heeft enige financiële spanning of heeft geld nodig, onze methode biedt de mogelijkheid om het bedrag van de benodigde lening aan te geven en ook de duur waarmee de lening met een rentevoet van 3% volledig kan worden verkregen variëren van $ 3.000 tot $ 150.000. $ 00. Dit geeft u een echte kans om de nodige fondsen te verkrijgen. De geïnteresseerde kandidaten moeten per e-mail contact opnemen met. zennitloanfirm@gmail.com !!!!!!!!!!!!! ..............................

    ResponElimina