dilluns, 1 de desembre del 2014

FPDual 2014-2015

L'IES l'Estació continua la FPDual amb dos alumnes de Segon DAW

Un tercer alumne s'incorporarà en el tercer trimestre

José Luis Cambra Colmenero i Francisco José Cortés Cambra
amb la professora Yolanda Monerris

José Luis Cambra Colmenero i Francisco José Cortés Cambra realitzen durant el present curs les seus pràctiques formatives en la modalitat FPDual. Les empreses Soluntec i Luis Cambra, respectivament, són les elegides per a les pràctiques. Totes dues empreses ja van col·laborar amb l'IES l'Estació el curs anterior en aquesta modalitat formativa. La Formació Professional Dual  és la nova modalitat educativa, dins de la formació professional, que es realitza en règim d'alternança entre els centres educatius i les empreses, amb un nombre d'hores variable.  

Fins el pròxim 5 de juny, data en la qual finalitzaran les pràctiques formatives, els dos alumnes hauran de fer compatibles els seus horaris de treballs en l'empresa amb l'horari del centre. D'aquest binomi entre el centre docent i l'empresa, tal i com ja es va constatar el curs passat, sorgeix una col·laboració molt interessant entre els professors formadors, els responsables de les empreses i els propis alumnes. Aquesta col·laboració influeix molt positivament en el procés d'aprenentatge de l'alumnat, que pot ampliar de manera molt realista les seues perspectives laborals. Per a les empreses col·laboradores, suposa un coneixement molt més ampli de la forma de treballar i del caràcter de l'alumne en pràctiques, cosa que facilita una possible incorporació en aquesta empresa.

A més de José Luis i Fran, els alumnes dalt ressenyats, cal indicar que també s'està ultimant la incorporació a l'empresa Gestiweb, durant el tercer trimestre, d'un alumne de Primer DAW per tal que continue les seues pràctiques en el curs proper.
La Direcció de l'IES l'Estació i el professorat del Departament d'Informàtica volen deixar constància del seu agraïment a aquestes empreses pioneres per la seua valuosa col·laboració. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada