Pepa Falcó, Yolanda Monerris, Carlos Pardo, María Jesús Ten i Ainhoa (exalumna del centre), de visita a OMExpo |
El recinte firal d'IFEMA va acollir els passats 25 i 26 d'abril la XIV edició
d'OMExpo, esdeveniment de referència del màrqueting digital i de les vendes online a Espanya que pretén convertir-se
en una de les fires més atractives del sector i en un espai idoni per poder
assistir a taules redones, entrevistes o ponències dels principals
professionals del E-Commerce.
L'IES L'Estació, conscient de la importància de controlar les noves
ferramentes digitals per tal d'aplicar-les a la comercialització, no ha volgut
perdre l'oportunitat de desplaçar-se a la capital d'Espanya i visitar les més
de 400 marques que han participat en aquesta edició presentant serveis, nous
productes i solucions d'avantguarda. Yolanda Monerris ens proporciona alguns
exemples de les novetats que han trobat allí: comptar amb l'assistència d'un
robot que t'aconsella, t'acompanya i carrega amb les teues compres, aprendre a
emmagatzemar en vertical i de forma automàtica per aprofitar l'espai o
contactar amb influencers i instagramers perquè promocionen millor
els teus productes en les xarxes socials.
"Hem recopilat molta
informació i moltes idees i tornem amb una visió més
àmplia per poder treballar-la amb els nostres alumnes d'AFI, CI i DAW",
conclou la professora d'Informàtica del nostre centre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada