divendres, 8 de febrer del 2013

Entrevista a Carla Vidal, campiona d'Espanya de natació

Carla Vidal, una campiona a l’IES l’Estació

Carla Vidal és una estudiant de tercer d’ESO a l’IES l’Estació; una jove d'aspecte encantador i esportiu, que pot passar desapercebuda entre les seues companyes de classe, si no fóra perquè tothom sap que ja ha estat campiona d'Espanya de natació en dues ocasions. En un moment, entre classe i classe, Carla ens ha explicat un poc de la seua vida, del seu dia a dia, dels seus somnis i ambicions...

Ja has sigut campiona d'Espanya de natació; explica'ns quins han sigut els teus èxits més importants i quins són els teus reptes de futur.
Carla: Vaig ser campiona d'Espanya Infantil el 2011 en 400 estils, i ja havia quedat tercera a l'hivern. En desembre del mateix any, vaig tornar a ser campiona d'Espanya. Enguany ja participe en la categoria júnior. Als campionats d'Espanya de Madrid, celebrats la primera setmana de febrer, he aconseguit dos segons llocs, un tercer i un quart.
Quins són els teus reptes i objectius, a llarg termini.
Carla: Ara per ara, entrene dur cada dia; però, si puc somniar, m’agradaria arribar al campionat d'Europa Júnior, que tampoc crec que quede massa lluny del meu abast. Aquest cap de setmana, 9 i 10 de febrer, aniré a competir a Castelló de la Plana, al Campionat autonòmic; tinc opcions de medalla en 400 estils i 200 braça, potser també en algun relleu.
Què destacaries de la teua personalitat?
Carla: Crec que sóc una persona constant, que tinc capacitat de sacrifici i que sempre estic contenta i que sóc molt positiva.
Ets una bona estudiant, com aconsegueixes compaginar les teues tasques acadèmiques amb la natació d'alt nivell? I amb la vida familiar, i amb els teus amics i amigues?
Carla: Crec que sí que sóc una bona estudiant; he aprovat totes les assignatures. Normalment entrene de dues a tres hores diàries, a última hora del dia, de vegades fins a les onze de la nit. Aprofite les vesprades per als estudis. Normalment, deixe per al cap de setmana el fet d'eixir amb les amigues. 
Explica'ns quines són les teues rutines en un dia normal.
Carla: Dimarts i divendres vaig una hora a entrenar abans de l’institut. Quan acabe en l’institut, vaig a casa, dine, estudie i entrene...
Què t’agrada fer en el teu temps lliure?
Carla: Estar en contacte amb els amics i amigues per internet, whatsapp. També llig, veig una mica la tele...
Què és el que més t’agrada del nostre institut?
Carla: M’encanta estar amb els meus companys i companyes. 
Quines serien les teues vacances perfectes?
Carla: M’agradaria anar-me'n de viatge a l’estranger, a un lloc per descansar, amb els meus pares, Carlos i Merche, o amb els amics i amigues, i passar-ho bé.

Ja hem acabat l’entrevista i Carla torna a classe amb un somriure permanent en les seus llavis. De seguida serà una més entre les seues companyes i companys: una encantadora estudiant de  tercer d’ESO de l'IES l'Estació.

El regidor Pepe Pla i l'Alcalde Jorge Rodríguez lliuren en l'acte d'homenatge a Carla, en l'estiu de 2011. Fot: Comarcalia.Info




   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada