dissabte, 17 d’octubre del 2015

L'experiència en les campaments d'anglés de quatre alumnes de l'IES l'Estació

Grup del campament de San Mamés, amb Vicent i Helena
Quatre alumnes de l'IES l'Estació, dues xiques i dos xics, han assistit aquest estiu als campaments d'anglés, unes colònies en règim d'internat d'immersió lingüística en la llengua anglesa, organitzades pel Ministeri d'Educació i Ciència, on es reforcen les competències orals a través d'activitats lúdiques i esportives.

L'alumnat becat del nostre centre havia acabat 1r i 2n d'ESO amb una nota superior a "7" en l'assignatura d'anglés. La beca incloïa les despeses d'ensenyament, materials, manutenció i allotjament. 


Andrea Mollà, de 2n ESO, va assistir al campament de Sierra de Gata, a Càceres, en un entorn en plena natura i amb una piscina natural. Andrea conserva un bon record de les instal·lacions, del seu tutor anglés, de les excursions: "Quan cridàvem als pares, es sorprenien del fet que no volíem tornar a casa i es posaven contents en veure que s'ho passàvem d'allò més be".

Helena Falcó, de 3r ESO, explica que va ser un professor del centre qui els havia parlat de la possibilitat d'optar a la beca. Tenia il·lusió de visitar la Comunitat de Madrid i la capital, i va tenir la sort que li tocara la colònia de San Mamés, a una hora de Madrid, que va ser una de les seues visites. Així resumeix la seua experiència: "En aquest viatge havíem de millorar el nostre anglés i, personalment, no pense que el milloràrem massa, però sí que em vaig ensenyar a valorar tot el que tinc a casa i que allí vaig trobar a faltar. Però, pensant en els amics que férem, sense pensar-m'ho dos voltes, tornaria a San Mamés amb tot el campament".

Els xics són Jordi Úbeda, 2n ESO, que hagué d'abandonar el campament per una indisposició i Vicent Ribera, de 3r.

Vicent Ribera també va anar a San Mamés, a la Comunitat de Madrid, i, com Helena, conserva un record extraordinari de l'experiència. "He de reconèixer que al principi estava un poc trist i desorientat perquè trobava a faltar a la meua família i amics, però tot i que vaig tindre la sort de poder coincidir amb una companya de classe, Helena, al cap del temps vaig fer molt bons amics d'arreu d'Espanya. Quant a l'anglés, vaig millorar un poc la meua expressió oral, però poc més; ara sí, les activitats i excursions van ser molt divertides". Aquesta és la sincera valoració de Vicent. En definitiva, una inoblidable experiència, una manera d'aprendre d'allò més divertida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada