divendres, 18 de gener del 2013


Antoni Llopis, alumne de 2n de Batx. Artístic ens presenta

La Marabunta  


Som un grup d'Ontinyent. Intentem fer sonar al poble una música ben diferent, un poc de reggae, hard mariachi, ska... encara que estem començant i no duem ni un any fent concerts, però ens posem tots molt contents de vorer que cada vegada veiem a persones noves, i això, això es magnífic!
La història de La Marabunta té bastants etapes; jo no vaig estar des del principi el grup, però, els dos cantants van formar el grup, que no era ni grup, perquè tindrien uns 11 o 12 anys, i més que música feien soroll.  Aquell “grup" és va desfer, fins que es va crear un poc més seriosament La Sotana Atrapapolvo (LSAP), nom del grup, que ha perdurat fins fa poc. Jo vaig entrar-hi com si fóra un somni, sempre he desitjat tindre un grup on tocar damunt d'un escenari, i que la gent es sàpiga les teues cançons; és tot un regal! Em va ser difícil adaptar-me, encara que creia que sabia tot de guitarra, no era més que un principiant. Amb el pas del temps, la por de tocar davant de moltíssima gent, de fer un solo per tots els que t'estan mirant, de no fallar cap acord, s'han apoderat de mi, com una malaltia maligna i he millorat moltíssim. Després d’entrar jo, vaig proposar incloure un saxo, ja que coneixia Gracia, i un trompeta amic, ja que el grup no hi tenia aquests dos instruments. La Sotana Atrapapolvo, va anar millorant moltíssim, i vam arrancar molt fort: que si concerts allí, que si concerts allà! La música era bona, però, recordem que som joves, i quasi ningú del grup tenia cotxe i això feia que el carregar tota la bateria, els instruments, els amplificadors, sols per assajar un dia, fóra quasi un repte. Al fi La Sotana Atrapapolvo, anà morint. Finalment LSAP va cambiar el nom, a un més professional  creiem que amb LSAP, no teníem moltes expectatives de futur. Així que vam crear La Marabunta, el 12 de gener fent un concert molt agradable! I fins hores de ara, lluitant per traure noves cançons i per gravar una maqueta, per conscienciar la gent de les nostres lletres fetes pel cantant Alberto, un jove poeta, amb una ment increïble, lluitant perquè la música mai acabe, perquè la nostra música mai desaparega. A la fi, tocar en un grup, s'ha fet realitat, però, tocar amb esta meravella de grup...jo no m’esperava tant!
La Marabunta, components:  Alberto Sanchis: veu; Victor Perigüell: veu i cors;  Xavi: teclat; Xavi Giner: trompeta; Gracia Lombardo: saxo; Jordi Revert: trombo; Carlos Casanova: guitarra rítmica/solista; Toni Llopis: guitarra rítmica/solista; Xali: bateria; Manu: baix






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada