divendres, 10 de novembre de 2017

L'alumnat de l'IES L'Estació aprén anglés d'una manera dinàmica i divertida

Un professor natiu visita el centre per posar en pràctica la comprensió i expressió orals en aquesta llengua
Participants en el concurs que havien
de contestar una qüestió: quin percentatge
de gent en el món condueix per l'esquerra?
L'aprenentatge de la llengua de Shakespeare no ha de ser un suplici. Aquesta és la filosofia del Departament d'Anglés de l'IES L'Estació, que en aquesta ocasió ha comptat amb l'assistència d'un natiu que ha aconseguit que l'alumnat de 1r d'ESO i de 1r de Batxillerat passe una bona estona mentre practica les seues destreses lingüístiques i té l'oportunitat de parlar i escoltar anglés en situacions comunicatives autèntiques.
Aquest exercici grupal ha permés als estudiants desentranyar la fonètica d'algunes paraules en anglés, respondre preguntes curioses de cultura anglosaxona, guanyar petits obsequis o interactuar amb els companys per perdre la vergonya, entre altres qüestions.
Amb aquesta activitat, en definitiva, enderroquem la idea que assegura que l'Anglés, com a assignatura del currículum escolar, sols consisteix a aprendre un cúmul de regles gramaticals. Tot el contrari: estudiar una llengua és desenvolupar i exercitar tot un ventall d'habilitats verbals i escrites.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada