dimarts, 23 d’abril del 2013

DIA DEL LLIBRE

Lliurament del concurs de microrelats


    Avui, Dia del Llibre, la vicedirectora Joana Rufino ha fet lliurament dels premis als millors microrelats presentats en la convocatòria d'enguany. El jurat ha destacat l'alt nivell de participació i de qualitat, especialment en el grup de Cicles Formatius i Batxillerat, i ha decidit declarar com a guanyadors els microrelats "Reminiscencia de la niñez", de Paula Doria, i "Màgia", d'Inés Cambra.
    Enhorabona a les guanyadores i molts ànims als que heu participat. 


 Reminiscencia de la niñez

Recostándome sobre el tronco, recordé a esa niña de hace diez años, corriendo de lado a lado, saboreando los colores que la primavera teñía a su alrededor. Flores, el cantar de los pájaros, una bóveda celeste con algodones a los que sonreía…
- ¡Papá, esa parece un dragón!
- ¿Aquella? –miró donde yo señalaba entusiasmada– Pues yo veo una nube normal.
- ¡Mira las alas! No tienes imaginación.
La nostalgia de la infancia yace en todos nosotros. Los majestuosos castillos ahora son meras colinas y los reinos con las criaturas más extrañas son las copas de los árboles. Los recuerdos viajaban, miré al firmamento y vi una nube con forma de dragón. Cerré los ojos navegando en pensamientos fantásticos, sacando esa niña que llevo dentro y cuando abrí los ojos, ya no estaba.

Paula Doria – 1r de Batxillerat C

Màgia

Sempre havia volgut ser un mag. Passava els dies al parc corrent de un costat a altre agitant una branca trencada, convençut que algun dia els meus encanteris tindrien efecte. Aquella vesprada una mosca em perseguia, i jo, fart d’ella, vaig decidir emprar els meus poders per fer-la desaparèixer. Quan es va aturar sobre el gronxador, vaig fixar l’objectiu, vaig apuntar amb la vareta i tancant els ulls amb força, vaig murmurar les paraules màgiques. Aquell va ser el dia que vaig descobrir que era el millor mag del món: quan vaig obrir els ulls, ja no estava.

Inés Cambra – 2n de Batxillerat B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada