dijous, 14 de març del 2013

Pablo Ferri participa en la selecció de Beques Europa

Pablo Ferri (segon per l'esquerre) amb els membres del seu grup

L’alumne  de l’IES l’Estació, Pablo  Ferri  Borredà, que cursa segon curs del Batxillerat Científic, ha participat en el cap de setmana de selecció de la vuitena edició de Beques Europa, un programa que selecciona l’alumnat més brillant de tot l’estat i que  pretén la reunió i modelatge del  talent, a fi que aquest no servisca solament per a la realització personal de l’individu, sinó també per al progrés i la millora de la societat en què s’integra.

El nostre alumne afirmà: “Vaig oblidar completament que es tractava d'un procés de selecció. En relacionar-me amb gent que compartia projectes semblants als meus, persones que m’escoltaven de debò, i amb les quals col·laborar esdevenia una tasca gratificant, vaig començar a entendre en què consistia aquella mena d'esperit universitari, insondable per a mi fins a aquell moment”. A més duna gratificant experiència formativa, Pablo tingué el privilegi de conèixer Emilio Botín en persona, i participar en una sessió d'entrenament en un simulador professional de Fórmula 1.

“No hem de veure  la universitat solament com una eina que ens obri les portes al coneixement; també s’ha d'entendre com un punt d'inflexió en la nostra vida.  Abastar la maduresa intel·lectual ha de significar necessàriament una inquietud general pel coneixement, una conscienciació d'allò que la meua llibertat personal em permet fer i una conversió dels nostres desitjos en voluntats”, conclou Pablo Ferri la seua experiència.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada